kOtAk^mAgiKa

Saturday, February 19, 2011

GIVEAWAY PERTAMA- Jom Blogwalking Contest Dari Abgteror Sempena 3 Bulan Berblogging

ads


Sesiapa disini yang kenal Abgteror? Bagi sesiapa yang belum kenal, boleh la mula berkenalan dengan Abgteror dan beliau juga dikenali ramai kerana banyak membantu blogger-blogger lain dengan membuatkan header blog yang cantik-cantik belaka dengan percuma sahaja. Kalau hendak melihat hasil-hasil kerja header blog yang sudah Abgteror buatkan untuk blogger lain, silalah melawat blog Abgteror. 

Berbalik kepada perkara pokok selepas selesai mukadimah, sebenarnya Abgteror telah mengadakan 'Giveway Pertama' beliau sempena 3 bulan sudah beliau dalam dunia blogging ni. 'Giveway Pertama' ini dinamakan sebagai 'GIVEAWAY PERTAMA- Jom Blogwalking Contest Dari Abgteror Sempena 3 Bulan Berblogging'. Bagi sesiapa yang ingin juga turut sertai 'Contest' ini boleh la sendiri melawati blog Abgteror dengan klik di 'Picture' kontes Abgteror yang bergerak-gerak di atas tu. Maklumat lanjut mengenai 'Contest' ini boleh didapati di blog Abgteror. Tq.


p/s: Hendak menang sebab hadiah tempat pertama merupakan Jersey pilihan kita. :)

4 comments:

Azizah Zainudin said...

good luck..

kOtAk^mAgiKa said...

:)

Unknown said...

mcm susah jek GA abg teror ni, btw all d best!

NurAfirah FieSwief MdLatif said...

gud luck ye.... :)

Post a Comment

Your Comment Needed :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

All articles are published in this blog represents the ideas and thoughts by kOtAk^ mAgiKa personally. All material in this blog can be picked up from many medium of media as fact and opinion of kOtAk^ mAgiKa.

Ping your blog, website, or RSS feed for Free My Ping in TotalPing.comTricks for New Bloggersfree web site traffic and promotion