kOtAk^mAgiKa

Saturday, February 19, 2011

Penangan Manga Jepun, Selamanya!

Watak-Watak Utama dari Manga-Manga Top Jepun
Siapa minat manga Jepun sila angkat tangan? 
Sebenarnya entri ini adalah mengenai penangan manga-manga Jepun ke atas kita. Bagi sesiapa yang tidak berminat pasal topik ini, anda jangan la benci saya ye. Apa yang cuba saya ketengahkan ialah mengapa manga-manga dari negara matahari terbit ini begitu menawan hati terutamanya kita yang berada di Malaysia. Bukan kita nak banggakan sangat, tetapi itulah hakikatnya. Manga Jepun memang terbaik dan mantap. Saya sendiri salah seorang die-hard-fan manga-manga Jepun sejak dari bangku sekolah rendah lagi, sampai la sekarang.

Sebut pasal Naruto, Bleach , One Piece, Fairy Tail , Doraemon dan banyak lagi, kalo sebut sampai esok tak habis sampai kanak-kanak di tadika pon sudah mengenali siapa itu Naruto, Monkey D. Luffy , Natsu, Nobita dan terutama sekali watak dari komik lagenda iaitu Son Goku, Dragon Ball. Sesiapa yang masih die-hard-fan manga-manga Jepun, boleh la visit 2 website yang saya rasakan mudah dan smooth loading'nya' dan membuatkan kita senang untuk membaca manga-manga yang kita cintai.

Klik link di bawah untuk melawati website manga-manga yang saya beritahu tadi:


p/s: Sebenarnya banyak lagi website yang sediakan perkhidmatan online reading itu, tetapi 2 website yang saya beritahu tadi adalah website yang bagi saya adalah terbaik dari segi perkhidmatannya. Tq

2 comments:

mykhalis said...

rasanya dah nak jadi ayah niepun tak boleh hilang lagik tabiat baca manga..haha

kOtAk^mAgiKa said...

hehe..saya siap dah simpan impian,bila sudah ada kerjaya yang stabil,saya nak buat satu bilik khas untuk simpan semua koleksi komik2 yg ada di rumah ,buat mcm library..baru puas hati..:)

Post a Comment

Your Comment Needed :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

All articles are published in this blog represents the ideas and thoughts by kOtAk^ mAgiKa personally. All material in this blog can be picked up from many medium of media as fact and opinion of kOtAk^ mAgiKa.

Ping your blog, website, or RSS feed for Free My Ping in TotalPing.comTricks for New Bloggersfree web site traffic and promotion