Monday, March 7, 2011

Prank Jepun- Jamban Terbang


Siapa pernah tengok Jamban Terbang yang macam dalam cerita Mat Sentul kalau tak silap saya. Video di atas pun seperti tu juga tetapi agak kelakar bila prank itu dijayakan oleh Jepun. Sesiapa yang kena prank seperti di dalam video itu sudah pasti malu setahun. :P
Cakap banyak pun takkan dapat feelnya punya, so jemput-jemput la tengok sendiri. Video ini saya dapat dari profile Facebook rakan saya.

p/s: Prank Jepun memang Cool. :)

7 comments:

Anonymous said...

gila..leh buat org bengang

+akufobia+ said...

budget diorang besar nak buat prank gempakgempak.memang nice la.

Anonymous said...

cool pe cenggini.ni dh memalukn org.bodojepun

kOtAk^mAgiKa said...

hehe...tp prank dpa mmg paling lawak la..:P

+akufobia+ said...

gelakgelak.

intan.maisarah said...

adoi. prank jepin ni. mcm mcm la

Nurul Atika said...

wakakaka~ gelak gulingguling cam tenggiling..haa~ lawak gilee..

Post a Comment

Your Comment Needed :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disclaimer

All articles are published in this blog represents the ideas and thoughts by kOtAk^ mAgiKa personally. All material in this blog can be picked up from many medium of media as fact and opinion of kOtAk^ mAgiKa.